Giroux: Jeg vil gerne bo på Arsenal
نوشته شده توسط : xshufeel2

For nylig i et interview, Giroux var at forlade på egen hånd rygte, Han sagde, at de ville fortsætte med at bo i Arsenal, For hold til at vinde flere titler. Ifølge en anden rapport, Fodboldtrøjer Dame Arsenals Jens Lehmann vil vende tilbage til Arsenal, Han vil bære målmanden træner.

For nylig, Lacazette Arsenal vil gå over nyheden hele tiden, Og i teorien, Giroux ferieperiode kan stige. Men i et interview for nylig, den Giroux var klart, at han ikke ønskede at forlade Arsenal, Han længtes efter Arsenal at vinde flere titler.

" Jeg vandt titlen til Arsenal, Dette er vigtigt for mig, For mig endnu vigtigere, Folk tænker på mig som en loyal kriger, Jeg vil betale den fulde kraft af holdet. Jeg håber at bo på Fodboldtrøje Arsenal Jeg vil betale det bedste, Jeg glæder mig til Arsenal at vinde flere titler, Jeg betragter mig selv dedikation til Arsenal, Vi vil gøre mere stolt af sin familie. " Giroux sagde.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: